Κατασκευή ιστοσελίδων | Κατασκευή eshop

κόστος κατασκευής eshop

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ESHOP TO 2021 – ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;

Κατασκευή eshop το 2021 – Πόσο εύκολο είναι;

Η κατασκευή ενός επιτυχημένου e-shop, δεν αφορά εξ ολοκλήρου τον κατασκευαστή ιστοσελίδων. Το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, αφορά εσάς. Ο καθένας μας γνωρίζει πολύ καλά τη δουλειά του, τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της και το πώς θα καταφέρει να φτιάξει μια ηλεκτρονική βιτρίνα που να προσελκύει τον πελάτη και να κάνει πωλήσεις.

Όσο εύκολο και αν φαντάζει σήμερα να φτιάξει κάποιος ένα e-shop, στην πραγματικότητα τόσο δυσκολεύει ο τρόπος και η διαδικασία με τον υπεραυξημένο όγκο (παρα)πληροφόρησης και τις συχνά λανθασμένες αντιλήψεις στο χώρο.

Και γιατί το λέω αυτό; Γιατί μόλις πληκτρολογήσεις στην Google “πώς να φτιάξω e-shop” βλέπεις περισσότερες διαφημίσεις και λιγότερες “αξίες”. Όλοι προσφέρουν ένα e-shop σε 5 λεπτά και μάλιστα κερδοφόρο, ενώ στην ουσία δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Ένα κερδοφόρο e-shop, χρειάζεται χρόνο και κόπο για να χτιστεί, εκτός φυσικά από μία άψογη τεχνική λειτουργία και ένα επιθυμητό design.

Ας ξεκινήσουμε να αναλύσουμε τα βασικά και πρωτεύοντα στοιχεία στην κατασκευή ενός e-shop και γιατί είναι τόσο σημαντικά τελικά; Θα εστιάσουμε περισσότερο στην ουσία και όχι στο φαίνεσθαι.

1. Επιλέγοντας κατάλληλο Domain Name

Πώς να διαλέξω το κατάλληλο domain name για το eshop μου; Καταρχήν χρειάζεστε οπωσδήποτε ένα όνομα χώρο αν θέλετε να πουλήσετε online. Πρόκειται για μια σημαντική απόφαση γιατί το domain name σας θα αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας.

Βασικά δεδομένα στην επιλογή ονόματος, είναι να βρείτε κάτι σύντομο, εύκολο να συλλαβιστεί από τον οποιονδήποτε και φυσικά να σχετίζεται με την επιχείρησή σας. Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα όνομα ξεκάθαρο χωρίς να υπονοεί παράλληλες έννοιες, να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο κατανοητό με μια ματιά, με σκοπό την εξοικείωση με τους πελάτες σας. Η επιτυχία εδώ, είναι όταν κάποιος σας θυμάται και αφού φύγει από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και την άλλη μέρα θυμηθεί να πληκτρολογήσει το domain name σας στην Google για να σας βρει ξανά. Για το λόγο αυτό, χρειάζεστε ένα μοναδικό όνομα, που δεν πολυχρησιμοποιείται στην ηλεκτρονική αγορά. Για παράδειγμα, όταν έχετε ένα κοσμηματοπωλείο ή κατασκευάζετε κοσμήματα, μην ακολουθήσετε όλους τους υπόλοιπους με το δεύτερο συνθετικό jewels ή jewellery και τα παρεμφερή. Φροντίστε να είστε μοναδικοί και ξεχωριστοί στην αγορά. Διαφορετικά, όταν ο πελάτης που θέλει να σας βρει ξανά πληκτρολογήσει ένα όνομα με δεύτερο συνθετικό το jewels, το πιθανότερο είναι να δει άλλους 5 σαν εσάς στην πρώτη σελίδα. Το σίγουρο είναι πως μόνο από τύχη θα αγοράσει κοσμήματα από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα τελικά. Ένα όμορφο όνομα χώρου, μπορεί να είναι η ονομασία κάποιου μεταλλεύματος ή υλικού με το οποίο εργάζεστε σε συνδυασμό με κάποιο αρχικό σας γράμμα. Πρόσφατα διάβασα την ιστορία μιας διάσημης συγγραφέα και εικονογράφου του ’80. Για το όνομα που υπέγραφε, χρησιμοποιούσε το “Σάρα” που έτσι έλεγαν το κατοικίδιο του πατέρα της και το “Κ” το αρχικό γράμμα από το επώνυμό της – Sarah Key.

2. Επιλέγοντας την κατάλληλη πλατφόρμα eshop

Πάμε τώρα στα πιο τεχνικά ζητήματα. Στην διαδικτυακή αγορά, υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέσιμες και δεν απαιτείται εξιδεικευμένη γνώση προγραμματισμού για να τις διαχειριστείτε. Το βασικό κομμάτι εδώ που πολλοί αγνοούν με αποτέλεσμα μελλοντικά να έχουν σοβαρά τεχνικά προβλήματα με το site και να τα εγκαταλείπουν, είναι πως δεν επιλέγουν εξ αρχής μια οικονομική και ταυτόχρονα αποδοτική πλατφόρμα.

Για παράδειγμα, ας δούμε την κατασκευή eshop με WooCommerce. Είναι ένα 100% ανοικτό λογισμικό, σας ανήκει, ενώ είναι μεταφέρσιμο και επεκτάσιμο. Πράγμα που σημαίνει πως μπορείτε να προσθέσετε λειτουργίες μελλοντικά, χωρίς να χρειαστεί να το φτιάξετε ξανά από την αρχή, κάτι που είναι εξαιρετικά κοστοβόρο και χρονοβόρο. Μπορείτε να δείτε τα πακέτα μας για κατασκευή eshop με Woocommerce, εδώ.

Επιλέξετε μια πλατφόρμα που μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ταυτόχρονα είναι χαμηλού κόστους.

Δεν αρκεί μόνο η κατάλληλη πλατφόρμα για να στήσετε το eshop σας. Θα χρειαστείτε και μια πολύ καλή Φιλοξενία Ιστοσελίδας που να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ανά πάσα στιγμή. Θα πρέπει να εξυπηρετούνται όλες οι συναλλαγές της ιστοσελίδας σας απρόσκοπτα, χωρίς διακοπές λειτουργίας και σε άριστη απόδοση. Επόμενο βήμα λοιπόν: Επιλέξτε το πακέτο VPS που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ιστοσελίδας σας.

3. Ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό

Ίσως να έχετε μια βασική ιδέα για το τι θέλετε να πουλήσετε μέσω του eshop σας. Η επόμενη ερώτηση, “Πώς τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας θα είναι ξεχωριστά από αυτά που ήδη κυκλοφορούν στην διαδικτυακή αγορά;” Και η αλήθεια είναι πως δεν είναι λίγα.

Πρέπει να ερευνήσετε τον ανταγωνισμό σας και να μάθετε πώς κινείται. Μόνο έτσι, θα μπορέσετε να κάνετε κάτι ξεχωριστό και να προσφέρετε μία πρωτόγνωρη εμπειρία στους πελάτες σας οι οποίοι το μόνο σίγουρο είναι ότι θα λατρέψουν και θα προτιμήσουν.

– Πώς μπορείς να το κάνεις καλύτερα; – Αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να σκέφτεστε πάντα, πριν από κάθε έργο. 

Μην πέσεις στην παγίδα του ότι, αυτός το κάνει χρόνια και το κάνει καλύτερα από εμένα. Και εσύ, έχεις νέα, φρέσκα σχέδια και προσδοκίες που θα αλλάξουν τα πάντα στον τρόπο διαχείρισης ορισμένων standards που υπήρχαν έως τώρα στο διαδίκτυο και στην  …πρώτη σελίδα της Google. Είσαι έτοιμος;

3. Προσδιορίζοντας την αγορά, το κοινό-στόχο

Μια ακόμα εξίσου σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να προσδιορίσετε, είναι η αγορά σας, το κοινό που αποτελεί το στόχο σας.

Με το να κατανοήσετε το ποιος θα αγοράσει τα προϊόντα σας, θα προσαρμόσετε κατάλληλα το brand σας, τα newsletter και τις Marketing στρατηγικές σας.

Δείτε τους πελάτες παρόμοιων επιχειρήσεων με τη δική σας και θα βρείτε το κοινό – στόχο σας. Εστιάστε περισσότερο σε αυτά που τους αρέσει να αλληλεπιδρούν και προσεγγίστε τους με τον ίδιο τρόπο. Ανακαλύψτε τις κοινότητες τους στο διαδίκτυο και γνωρίστε τους καλύτερα. Δημιουργήστε ένα σχέδιο αλληλεπίδρασης μαζί τους.

4. Βελτιστοποίηση – SEO Ιστοσελίδας

Δεν μπορείτε να φτιάξετε μια ιστοσελίδα απλά και να περιμένετε από τους πελάτες να σας βρουν.

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να βελτιστοποιηθεί κατάλληλα για να προσελκύσει πελάτες μέσω των μηχανών αναζήτησης. Με το να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές των προϊόντων σας κάνετε μια πολύ καλή αρχή βελτιστοποίησης του eshop σας!

Κάτι τέτοιο θα προσελκύει επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και θα οδηγήσει σε αγορά των προϊόντων σας. Μέσα από έρευνα στο διαδίκτυο και πληκτρολογώντας λέξεις-κλειδιά στην Google, μπορείτε να δείτε την ζήτηση της αγοράς και τις προτιμήσεις και να προσαρμόσετε κατάλληλα τις περιγραφές των προϊόντων σας.

Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η ανάρτηση σχετικών άρθρων στο blog της επιχείρησής σας. Αν θέλετε να δείτε άνοδο της επισκεψιμότητας στο eshop σας, ξεκινήστε σήμερα να γράφετε άρθρα από την εμπειρία σας, να μιλάτε αληθινά στους αναγνώστες και να τους συμβουλεύετε – καθοδηγείτε. Χρησιμοποιήστε παραπομπές προς τα προϊόντα σας στο eshop. Δώστε λύσεις στα προβλήματά τους. Μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες, θα δείτε άνοδο στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και αγορές!

5. Διάδωσέ το!

Το να κάνετε διαφημίσεις θα σας κοστίσει χρήματα που μπορεί και να μην έχετε σε αυτή τη φάση. Όταν ανοίγετε για πρώτη φορά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, εκμεταλλευτείτε το οικονομικά και αποδοτικό social media marketing.

Το social media marketing είναι απαραίτητη επένδυση για τις επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν μια online παρουσία και ειδικά για εκείνες με που έχουν ήδη eshop. Το να αποκτήσετε followers στα social media, είναι κάτι το μακροπρόθεσμο σε αντίθεση με τις διαφημίσεις ανά κλικ. Μόλις οι followers σας ακολουθήσουν τη σελίδα της επιχείρησής σας στα social media, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα για να τους κάνετε να δουν το περιεχόμενό σας. Μόλις κάνετε μία νέα κοινοποίηση, το βλέπουν αμέσως, χωρίς να ξοδέψετε ούτε ευρώ.

Η δημιουργία ενός eshop και η είσοδός σας στο χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, είναι μια συναρπαστική εμπειρία. Με τη σωστή στρατηγική πριν τη δημοσίευση της ιστοσελίδας σας στο διαδικτυακό κοινό και εξετάζοντας καλά τις παραπάνω παραμέτρους, σίγουρα θα πετύχετε και δεν θα είναι παροδικό.