Your Website - Κατασκευή ιστοσελίδων - Κατασκευή eshop

5 λόγοι που το ξενοδοχείο σας χρειάζεται μία καλή ιστοσελίδα

Οι ιστότοποι διαφέρουν μεταξύ τους όχι μόνο ως προς τον γραφικό σχεδιασμό και τις λειτουργίες αλλά κυρίως ως προς τους σκοπούς που εξυπηρετούν. Ορισμένοι αποτελούν πηγή πληροφοριών, άλλοι προσελκύουν την προσοχή με εκπληκτικά γραφικά και εικόνες, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για να πωλούν. Ποιον σκοπό πρέπει να εξυπηρετεί ένας καλός δικτυακός τόπος στον ξενοδοχειακό κλάδο στον οποίο οι πωλήσεις βασίζονται στην εμπιστοσύνη, τις καλές σχέσεις και την αφοσίωση των πελατών;

Παρακάτω παρατίθενται οι 5 σκοποί που πρέπει να εξυπηρετεί μια ιστοσελίδα για ξενοδοχεία.

1. Κύριο κανάλι επικοινωνίας

Ένα website είναι το πρώτο μέρος όπου οι επισκέπτες αναζητούν πληροφορίες για το ξενοδοχείο. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή και, ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να παρουσιάζονται με ελκυστικό τρόπο και να διαχειρίζονται κατάλληλα.

Ένας δικτυακός τόπος είναι επίσης η κύρια πλατφόρμα επικοινωνίας με τους επισκέπτες. Πρέπει να προσφέρει μορφές επικοινωνίας που αναμένουν οι χρήστες, αλλά και να είναι ειδικά σχεδιασμένος για κινητά. Ένας ξενοδοχειακός δικτυακός τόπος θα πρέπει να είναι σχεδιασμένος με τρόπο που να προσφέρει την πιο διαισθητική μορφή επικοινωνίας (τηλέφωνο, ταχυδρομείο, ζωντανή συνομιλία, κ.λπ.), ανεξάρτητα από το αν οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την έκδοση της ιστοσελίδας για επιτραπέζιους υπολογιστές ή για κινητά τηλέφωνα.

Μια ιστοσελίδα δεν πρέπει να περιλαμβάνει μόνο έναν διαισθητικό τρόπο επικοινωνίας με το ξενοδοχείο. Στην πραγματικότητα, η πλοήγηση στη σελίδα θα πρέπει να είναι απλή και διαφανής, ο σχεδιασμός θα πρέπει να βασίζεται σε μια μοναδική τεχνογνωσία που μας επιτρέπει να κατευθύνουμε τον επισκέπτη μέσω της ιστοσελίδας με τρόπο που οδηγεί στον συγκεκριμένο στόχο, για παράδειγμα, να βελτιστοποιήσουμε τη διαδικασία κράτησης καθιστώντας την διαθέσιμη σε κάθε επίπεδο.

Ένας ιστότοπος δεν είναι μόνο μια πλατφόρμα επικοινωνίας που επιτρέπει την απλή επικοινωνία με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικά σημαντικές γιατί δημιουργούν όνειρα και κάνουν τον επισκέπτη να αισθάνεται ότι θέλει να βρεθεί στο ξενοδοχείο χωρίς δευτερόλεπτο δισταγμού. Επιπλέον, πρέπει να περιλαμβάνει κείμενα που αντικατοπτρίζουν συναισθήματα που σχετίζονται με την εμπειρία της διαμονής.

2. Σήμα κατατεθέν του ξενοδοχείου

Τόσο τα γραφικά όσο και τα κείμενα καθιστούν έναν ιστότοπο σήμα κατατεθέν του ξενοδοχείου, υπό την προϋπόθεση ότι ανταποκρίνεται στο ξενοδοχείο – αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα του

και αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά του.

Για να επιτύχουμε ένα τέτοιο αποτέλεσμα, σχεδιάζουμε έναν δικτυακό τόπο που επιτρέπει σε έναν επισκέπτη, ο οποίος δεν έχει επισκεφθεί ποτέ πριν το ξενοδοχείο, να βρεθεί εκεί εικονικά – να νιώσει την ατμόσφαιρα, να ανακαλύψει τον χαρακτήρα του. Για το λόγο αυτό, οι ασυνήθιστες, ατμοσφαιρικές εικόνες και ένα μοναδικό περιεχόμενο είναι τόσο σημαντικά για να προκαλέσουν συναισθήματα και να αναδείξουν αποτελεσματικά τα εμπορικά σήματα του ξενοδοχείου.

Ακόμη και ο ίδιος ο σχεδιασμός πρέπει να ορίζει τη μοναδικότητα του ξενοδοχείου. Η αριστοκρατική πλευρά δεν είναι απαραίτητη σε όλες τις περιπτώσεις. Όλα εξαρτώνται από το σε ποιον απευθύνεται η προσφορά.

3. Χτίσιμο του brand image

Προφανώς, εκτός από το να είναι φιλικό προς το χρήστη (διαισθητικό, απλό, σαφή), ένας ιστότοπος πρέπει να είναι ανταγωνιστικός από άποψη περιεχομένου σε σύγκριση με ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο.

Έτσι, αξίζει να αφήσετε κάποιο περιθώριο για να χτίσετε την εικόνα του brand, μεταξύ άλλων, με την παρουσίαση στοιχείων όπως:

  • εστιατόρια,
  • εκδηλώσεις,
  • ειδικές προσφορές,
  • SPA,
  • αξιοθέατα στο ξενοδοχείο και στην περιοχή,

καθώς και τις μοναδικές λύσεις που καθορίζουν τον χαρακτήρα του ξενοδοχείου.

Παρ’ όλα αυτά, η εικόνα του ξενοδοχείου δεν περιλαμβάνει μόνο τα ορατά αλλά, πρωτίστως, την ποιότητα των υπηρεσιών και τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με έναν επισκέπτη. Οι επισκέπτες θα επιβεβαιώσουν την εκτίμησή τους με κριτικές για την ποιότητα των υπηρεσιών, οι οποίες με τη σειρά τους θα μπορούσαν να μεταφραστούν σε αριθμό κρατήσεων. Οι χρήστες συχνά λαμβάνουν μια απόφαση με βάση τις συστάσεις.

Ένας πολύ καλός τρόπος για τη διατήρηση των σχέσεων με τους επισκέπτες είναι επίσης ένα καλά σχεδιασμένο και τακτικό ενημερωτικό δελτίο (email newsletter).

4. Πηγή πληροφοριών

Η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου αποτελεί πηγή πληροφοριών τόσο για τους επισκέπτες όσο και για το ξενοδοχείο.

Αφενός για να γίνει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας αξιόλογο, πρέπει να παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών που χτίζουν την εικόνα και ενημερώνουν για το ξενοδοχείο:

  • την ιστορία του,
  • τα διαθέσιμα αξιοθέατα,
  • τα διακριτικά γνωρίσματα,
  • τις ευκαιρίες για συνέδρια
  • τις προσφορές εστιατορίων κ.λπ.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου – ένα μοναδικό περιεχόμενο που είναι ελκυστικό για τη Google (υποστηρίζοντας τη θέση του ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης).

Ένας καλά σχεδιασμένος δικτυακός τόπος αποτελεί επίσης μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών σχετικά με τους επισκέπτες:

  • τη συμπεριφορά τους,
  • τις δραστηριότητές τους,
  • τη συχνότητα των επισκέψεων,
  • το χρόνο που αφιερώνουν στην σελίδα,
  • το ποσοστό μετατροπής κ.λπ.

Τα δεδομένα μας επιτρέπουν να εφαρμόσουμε λύσεις μάρκετινγκ οι οποίες είναι κατάλληλα προσαρμοσμένες στη δραστηριότητα των επισκεπτών.

Για παράδειγμα:


Τη στιγμή που παρατηρούμε ότι μετά την είσοδο σε μια υποσελίδα, οι χρήστες την εγκαταλείπουν παρά την πρόσκληση για περαιτέρω ενέργειες, είναι απαραίτητο να εφαρμόσουμε αλλαγές και να βελτιστοποιήσουμε τον ιστότοπο. Μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε το κουμπί ” call to action ” σε διαφορετικό σημείο για να αυξήσουμε τον αριθμό των κλικ.

5. Άμεσες πωλήσεις

Το κύριο καθήκον που αναλαμβάνει το Your-Website κατά την κατασκευή ενός ιστότοπου είναι οι αποτελεσματικές πωλήσεις (δωματίων, προσφορών, ξενοδοχειακών υπηρεσιών) και η αύξηση του ποσοστού των απευθείας κρατήσεων με τη σύνδεση μιας αποτελεσματικής μηχανής κρατήσεων.

Ένας επισκέπτης μπορεί επίσης να ελέγξει τη διαθεσιμότητα δωματίων, τις ειδικές προσφορές και τα πακέτα και να κάνει κράτηση από σχεδόν οποιοδήποτε επίπεδο του ιστότοπου. Χάρη στη γνώση για τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες των επισκεπτών, μπορούμε να διαμορφώνουμε ελεύθερα ειδικές προσφορές και πακέτα

Σήμερα, η αύξηση των άμεσων πωλήσεων αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα ξενοδοχεία. Περιορίζει το κόστος που σχετίζεται με την πώληση μέσω των online ταξιδιωτικών γραφείων, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε μείωση της προμήθειας που πρέπει να τους καταβάλλουμε για τη διαμεσολάβηση της πώλησης.

Στην εποχή του αυξανόμενου ανταγωνισμού και του αυξανόμενου καταλόγου των καναλιών πωλήσεων, το δικό μας κανάλι πωλήσεων είναι η πιο αποδοτική λύση. Σας επιτρέπει επίσης να οικοδομήσετε μια διαρκή σχέση με τον επισκέπτη. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να μεταφραστεί τόσο στις επόμενες διαμονές του όσο και στις συστάσεις για το ξενοδοχείο.

Αξίζει επίσης να αναλύσετε το μηνιαίο κόστος που σχετίζεται με την αμοιβή του online ταξιδιωτικού πρακτορείου – ένα σημαντικό μέρος αυτού του ποσού μπορεί να δαπανηθεί με επιτυχία σε σημαντικές δραστηριότητες μάρκετινγκ, που σχετίζονται τόσο με την εικόνα όσο και με δραστηριότητες υπέρ των πωλήσεων.

  • Πρέπει ένας δικτυακός τόπος να προκαλεί συναισθήματα;
  • Πρέπει να προσελκύει την προσοχή και να προσκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τον μοναδικό χαρακτήρα του ξενοδοχείου;
  • Πρέπει να παρέχει πληροφορίες και να απλοποιεί την επικοινωνία και τη διαδικασία κράτησης;

Ή μήπως ο ρόλος του είναι να χτίσει την εικόνα του ξενοδοχείου;

Προφανώς, ένας καλά σχεδιασμένος δικτυακός τόπος εξυπηρετεί όλους αυτούς τους σκοπούς. Πρόκειται για ένα εργαλείο πολλαπλών καθηκόντων το οποίο γίνεται πιο ισχυρό και πιο αποτελεσματικό με τις νέες τεχνολογίες.