Κατασκευή ιστοσελίδων | Κατασκευή eshop

your website ιστοσελίδες

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΓΙΑ ΙΑΤΡΟΥΣ

Δημιουργία ιστοσελίδας για ιατρούς

Μόλις ανοίξατε το ιατρείο σας; Το έχετε καιρό αλλά ακόμα δεν έχετε αποφασίσει να πάτε στο βήμα της δημιουργίας της ιστοσελίδας σας;

Δεν γνωρίζετε τι μπορεί να περιέχει το site σας για να ξεχωρίζει; Για να προσεγγίσει πελάτες;

Η your-website σας δίνει 10 συμβουλές για τη δημιουργία ιστοσελίδας για το ιατρείο σας.

Δεν έχει σημασία αν ξεκινάτε απλά ή θέλετε να βελτιώσετε την εμφάνιση του website σας.

1. ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΣΑΣ

Όταν ξεκινήσετε την κατασκευή ιστοσελίδας για το ιατρείο σας, μπορεί να είναι χρήσιμο να κάνετε κάποια έρευνα και να δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Σε αυτό βέβαια μπορεί να σας βοηθήσει και η εταιρεία που θα επιλέξετε για την δημιουργία της.

Προφανώς, η αντιγραφή δεν είναι λύση! Αλλά, είναι καλό να βλέπετε ποιες λειτουργίες χρησιμοποιούνται στις ιστοσελίδες άλλων στον ίδιο τομέα.

Κατά τη διάρκεια της έρευνάς σας, μπορεί επίσης να παρατηρήσετε ότι οι ανταγωνιστές σας λείπουν από το internet γενικά. Προσφέροντας κάτι που άλλοι στην περιοχή σας δεν το παρέχουν, αυτό θα σας δώσει πλεονέκτημα.

2. ΒΕΒΑΙΩΘΗΤΕ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΗΣΤΗ

Οι ιατροί χρησιμοποιούν ιστοσελίδες για διάφορα πράγματα, όπως ραντεβού, παροχή πληροφοριών ή άνοιγμα ενός καναλιού επικοινωνίας με ασθενείς.

Ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο σκοπός της δικής ιστοσελίδας σας, είναι σημαντικό να τη σχεδιάσετε έτσι ώστε όλοι οι χρήστες να μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα. Είναι σημαντικό να είναι συμβατή σε κινητές συσκευές/tablets.

Το περιεχόμενο (content) θα πρέπει να είναι σε γραμματοσείρα εύκολα αναγνώσιμη από όλους. Χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα που καθιστούν σημαντικές πληροφορίες όπως το τηλέφωνο σας, το ωράριο λειτουργίας εύκολο να εντοπιστούν. Ένα απλό μενού πλοήγησης και εύχρηστα κουμπιά για ρυθμίσεις των ραντεβού και πληροφορίες επικοινωνίας θα κάνει το site σας πολύ πιο φιλικό προς το χρήστη.

3. ΒΡΕΙΤΕ ΕΜΠΕΙΡΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ

Ο σχεδιασμός ιατρικών ιστοσελίδων διαφέρει από πολλές απόψεις από το σχεδιασμό για άλλους τύπους ιστοτόπων. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με επαγγελματίες που κατανοούν αυτές τις διαφορές. Ένας σχεδιαστής ιστοσελίδων που ειδικεύεται στο σχεδιασμό ιατρικών ιστοσελίδων θα κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες των ασθενών σας.

Επιπλέον, ένας ειδικός μάρκετινγκ που έχει εμπειρία γράφοντας περιεχόμενο που σχετίζεται με την ειδικότητα σας θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν θέλετε να ενσωματώσετε αναρτήσεις ιστολογίου (blog) και άλλο γραπτό περιεχόμενο. Πάρτε το χρόνο να προσλάβετε κάποιον που καταλαβαίνει την επιστήμη σας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χρειαστεί να χάσετε τον πολύτιμο χρόνο σας για να διορθώσετε το έργο τους.

4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

Καθώς εργάζεστε στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, ρωτήστε τον εαυτό σας: Είστε οι μόνοι γύρω σας που εκτελούν μια συγκεκριμένη διαδικασία; Έχετε μεγάλη βαθμολογία στην ικανοποίηση ασθενών; Ό, τι και αν είναι αυτό κάνει την πρακτική σας καλύτερη, βεβαιωθείτε ότι όλα αυτά είναι το επίκεντρο της ιστοσελίδας σας. Μην αφήστε κανέναν να ξεχάσει τι σας χωρίζει. Η συνέπεια με τα λογότυπα, τις υπηρεσίες και την εμπειρία είναι επίσης σημαντική. Ενισχύει την πίστη και εξασφαλίζει ότι όλοι θα σας θυμούνται.

5. ΚΟΥΜΠΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ

Τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ιατρείου σας; Να σας τηλεφωνίσουν; Ίσως να σας στείλουν ένα μειλ; Να κλείσουν ραντεβού; ή να σας ακολουθήσουν στα Social Media; ή μήπως να κάνουν εγγραφή στο Newsletter σας; Είναι σημαντικό να έχετε ενα σαφές κουμπί προτροπής. Αυτό σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε τον ιατρικό σας σχεδιασμό για να βοηθήσετε στην επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων σας.

Βεβαιωθείτε ότι αυτό είναι σαφές στους ανθρώπους που επισκέπτονται το site σας. Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν ό, τι θέλουν να κάνουν. Ενσωματώστε κουμπιά που επιτρέπουν στους χρήστες να σας ακολουθούν αυτόματα στο Facebook, στο Instagram ή σε όποιο άλλο social Media διαθέτετε. Εάν θέλετε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι το κουμπί για αυτό είναι σωστό όπου θα είναι βέβαιο ότι θα το δείτε.

6. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ (SEO)

Η δημιουργία ενός πανέμορφου site με ενημερωμένες περιγραφές των υπηρεσιών, και κουμπιά προτροπής, είναι μόνο το ήμισυ για να έχουμε ιστοσελίδα που να πουλάει. Το άλλο μισό της εργασίας είναι να τοποθετήσετε σωστά την περιοχή για να προσεγγίσετε πιθανούς ασθενείς. Για να γίνει αυτό, το site πρέπει να είναι φιλικός προς τις μηχανές αναζήτησης.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ SEO;

Είναι η διαδικασία που θα εξασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα σας κατατάσσεται καλά στις έρευνες μηχανών αναζήτησης, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες να αποτελέσει κορυφαίο αποτέλεσμα. Σήμερα, περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google για να βρουν μια τοπική υπηρεσία ή προϊόντα  και δεν έχουν χρόνο να κοιτάξουν όλα τα αποτελέσματα. Έτσι εάν δεν κατατάσσεστε κοντά στην κορυφή για λέξεις-κλειδιά όπως “οφθαλμίατρος στην χ περιοχή” ή λέξεις-κλειδιά με την πόλη και τον ταχυδρομικό σας κωδικό, τότε οι άνθρωποι δεν θα μετατραπούν σε πελάτες.

Σκεφτείτε και μόνοι σας: πότε ήταν η τελευταία φορά που αναζητήσατε κάτι και κάνατε κλικ σε σελίδες αποτελεσμάτων για να επιλέξετε τελικά μια επιλογή στην όγδοη σελίδα; Πιθανότατα η απάντηση είναι ΠΟΤΕ. Αυτό ισχύει για όλους. Μια πρόσφατη μελέτη σχετικά με τη λειτουργία μηχανών αναζήτησης της Google δείχνει ότι τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας συγκέντρωσαν ποσοστό 71%, ενώ τα αποτελέσματα της δεύτερης και τρίτης σελίδας συγκέντρωσαν μόνο ένα ποσοστό 6%. Αυτό είναι μια σημαντική μέτρηση!

Για να αυξήσετε τις πιθανότητες μιας υψηλής κατάταξης SEO, ζητήστε από έναν προγραμματιστή να ελέγξει τα tags, τους σπασμένους συνδέσμους και τους χρόνους φόρτωσης του ιστότοπου. Ζητήστε τους να θεωρήσουν τις αναλύσεις της ιστοσελίδας σας και να κάνουν βελτιώσεις ανάλογα με τις ανάγκες που έχετε. Εστιάστε στη δημιουργία πρωτότυπου και σχετικού περιεχομένου για τον ιστότοπό σας. Εστιάστε στο στόχο: Δημιουργία ιστοσελίδας για ιατρούς.

Ποτέ μην ανεβάζετε υλικό από άλλες ιστοσελίδες στο δικό σας site. Oι μηχανές αναζήτησης θα παρατηρήσουν μια αναπαραγωγή σε πανομοιότυπο ιστότοπο και θα θάψουν το περιεχόμενό σας.

Δημιουργήστε συνδέσεις (links) στην ιστοσελίδα σας και γράψτε ένα περιεχόμενο (content) γύρω από τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που κατατάσσουν ψηλά τους ανταγωνιστές σας.

7.  GOOGLE ANALYTICS

Με μια υψηλή κατάταξη SEO και μεγάλη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα, είναι απαραίτητο να παρακολουθήσετε τον τρόπο με τον οποίο δουλέυει το website. Το Google Analytics μπορεί να κάνει αυτήν την παρακολούθηση επιδόσεων. Μπορεί να σας ενημερώσει για τον αριθμό των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε μία ημέρα. Που σας βρήκαν, ποιες σελίδες επισκέφτηκαν, τη διάρκεια της συνδεσης κλπ. 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ GOOGLE ANALYTICS;

Το Google Analytics είναι ένα από τα πιο ισχυρά διαθέσιμα εργαλεία ανάλυσης. Μετράει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας, εντοπίζει μετατροπές, διατηρεί καρτέλες σχετικά με την απόδοση της διαφήμισης, πηγές παραπομπών και πληροφορίες σχετικά με το πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο. Με λίγα λόγια, το Google Analytics παρακολουθεί όλα τα δεδομένα που προέρχονται από τον ιστότοπο και επιτρέπει τη διαλογή των δεδομένων με πληθώρα τρόπων.

Με αυτά τα δεδομένα, κάντε τις απαραίτητες προσαρμογές ή redesign στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας. Αν οι επισκέπτες ξοδεύουν πολύ χρόνο σε μια συγκεκριμένη σελίδα ή εάν μια συγκεκριμένη σελίδα έχει πολλή κίνηση, τότε εξετάστε τη δυνατότητα δημιουργίας περισσότερων σελίδων όπως αυτή. Από την άλλη πλευρά, αν οι επισκέπτες βγαίνουν γρήγορα από μια συγκεκριμένη σελίδα (υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης), εξετάστε τον λόγο και κάντε τις αντίστοιχες αλλαγές. Εάν οι επισκέπτες σας βρίσκουν από μια συγκεκριμένη πηγή, όπως τα κοινωνικά μέσα, τότε ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες ασθενείς να δημοσιεύσουν στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

8. REVIEWS/TESTIMORIALS

Η γνώμη των άλλων μετράει; Βρείτε διαφορετικές περίπτωσεις ασθενών που βοηθήσατε, ξεχωρίστε τες και ζητήστε από τα άτομα αυτά να σας γράψουν την εμπειρία τους. Οι δυνητικοί ασθενείς πρέπει επίσης να γνωρίζουν τι σκέφτονται οι άνθρωποι σαν αυτούς ή πως ήταν η εμπειρία τους. Οι θετικές κριτικές δίνουν αξία σε όλες τις επιχειρήσεις.

Η σύσταση από τους υπάρχοντες ασθενείς είναι πάντα μια ώθηση για τους ανθρώπους που σκέφτονται να επισκεφθούν το γραφείο σας.

9. ONLINE ΦΟΡΜΑ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Ξεχάστε τις προμήθειες! Δημιουργήστε μία ιστοσελίδα από την οποία οι ασθενείς θα μπορούν απευθείας να κλείνουν το ραντεβού τους. Οι ασθενείς σας θα εκτιμήσουν την ικανότητα να προγραμματίσουν άνετα το επόμενο ραντεβού τους. Η βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας είναι μεγάλη, βέβαια. Αλλά, υπάρχει ένα επιπλέον μπόνους που προσφέρεται με την προσφορά Online ραντεβού. Δεδομένου ότι οι ιστοσελίδες είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο, μπορείτε να φέρετε νέους ασθενείς ακόμη και μετά τις ώρες ιατρείου!

Αρκεί βέβαια να το έχετε κατά νου συνέχεια και να μην “χάσετε” κάποιο ραντεβού!

10. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ SOCIAL MEDIA

Τα Social Media είναι μια από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες μάρκετινγκ εκεί έξω. Δεν αρκεί απλώς να έχετε λογαριασμό κοινωνικών μέσων για την κλινική ή ιατρείο. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα χρησιμοποιείτε τακτικά και τα ανανεώνετε. Σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε τους ανθρώπους που σας ακολουθούν και αφιερώστε χρόνο για να παρακολουθήσετε άλλους ανθρώπους και οργανισμούς που είναι συναφείς στον τομέα σας.

Μπορείτε να φιλοξενήσετε διαγωνισμούς και δώρα και να μοιραστείτε συμβουλές που πρέπει να κάνει ο καθένας για να βελτιώσει τη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας ή για να αποτρέψει τη ζημιά από τον ήλιο. Οι επιλογές είναι ατελείωτες!

Δείτε την τελευταία μας δουλειά για την κατασκευή ιστοσελίδας ιατρού.

Ξεκινήστε τη δημιουργία της ιστοσελίδας για ιατρούς σήμερα!