Your Website - Κατασκευή ιστοσελίδων - Κατασκευή eshop

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΕΣ

Είστε νέος στο χώρο; ή έχετε ήδη ένα επιτυχημένο γραφείο; Σκέφτεστε την παρουσία σας ψηφιακά και αναζητάτε την εταιρεία για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας;

Κατανοούμε ότι είτε είστε στην αρχή αυτού του ταξιδιού είτε έχετε φανταστεί κάποια πράγματα για τη δική σας ιστοσελίδα είναι δύσκολο να κατανοήσετε κάποια πράγματα που χαρακτηρίζουν μία επιτυχημένη ιστοσελίδα.  Είναι δύσκολο ακόμα και να αποφασίσετε εάν χρειάζεστε έναν copywriter για το περιεχόμενο σας ή έναν developer για να σας βοηθήσουν.

Γνωρίζετε ήδη το πόσο σημαντικό ρόλο στην εύρεση επαγγελματιών παίζουν οι μηχανές αναζήτησης. Ξέρετε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων ψάχνει σε απευθείας σύνδεση για να δει ποιοι τύποι λογιστών υπάρχουν, αλλά δεν έχετε ιδέα πώς να κάνετε αυτούς τους επισκέπτες να μετατραπούν σε πελάτες που πληρώνουν.

Εμείς σας λέμε ότι η δημιουργία ιστοσελίδας σίγουρα είναι ένα θετικό για εσάς. Ο επισκέπτης μπορεί να δει πράγματα για εσάς, να καταλάβει πράγματα για εσάς και στο χέρι σας είναι από αυτά που θα δει να σας επιλέξει!

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΟΜΩΣ;

Πάμε να δούμε τα κορυφαία 5 στοιχεία και τι πρέπει να έχετε προσέξει στην κατασκευή ιστοσελίδας λογιστικού γραφείου.

1. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ

Το απόλυτο πρώτο πράγμα που οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν στην ιστοσελίδα σας είναι συγκεκριμένα ποιες υπηρεσίες προσφέρετε. Ψάχνουν για κάτι πολύ συγκεκριμένο, έτσι πρέπει επίσης να είστε πολύ συγκεκριμένοι σε αυτό που προσφέρετε. Καλό θα ήταν να αναφέρεται και το κόστος της κάθε υπηρεσίας που προσφέρεται. Εάν χρειάζεται ραντεβού, εάν μπορούν να σας καλέσουν! Σημαντικό επίσης μαζί με τις υπηρεσίες να βλέπουν και το ωράριο λειτουργίας σας.

Εάν είστε φοροτεχνικός- λογιστής, βεβαιωθείτε ότι είναι πολύ σαφές, ώστε να μην υπάρχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Εάν κάνετε μόνο τη λογιστική, επισημάνετε ποιες επιχειρήσεις θα εξυπηρετήσετε και πώς η τεχνογνωσία σας θα τους βοηθήσει στην επιχείρησή σας.

2. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΑΣ

Όταν ένας μελλοντικός πελάτης θα σκεφτεί να συνεργαστεί μαζί σας, θα θέλει να μάθει κάποια βασικά στοιχεία για το πρόσωπο πίσω από την επιχείρηση. Αυτός είναι η ώρα σας για να εντυπωσιάσετε. Επισημάνετε μερικά κορυφαία επιτεύγματα που σας έφεραν στο σημείο όπου βρίσκεστε σήμερα! Επισημάνετε την εμπειρία σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε δείξει τι είναι μοναδικό για τον εαυτό σας. Αλλά, πάνω απ ‘όλα, βεβαιωθείτε ότι γράφετε αυτό το προσανατολισμό προς κάποιον στην αγορά σας.

3. ΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ένα από τα πράγματα που είδα είναι ότι μια λογιστική εταιρεία είχε έναν σύνδεσμο στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, με την ιστοσελίδα σας. Αυτό δεν ήταν μόνο λαμπρό, αλλά το κάνει πολύ πιο εύκολο για τους πελάτες καθώς και για τη διαχείριση του ημερολογίου σας. Δεν είναι μόνο ένας τόπος που μπορώ να κατευθύνω πιθανούς πελάτες, αλλά βοηθά επίσης με το SEO σας.

4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ BLOG / ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΡΘΡΑ

Όταν κάποιος πλοηγείται στην ιστοσελίδα σας, πρέπει να δει τι είδους άτομο είστε – και ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το επιτύχετε είναι να γράψετε άρθρα/blog για να δείξετε την εμπειρία σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε επίσης ερωτήσεις/απαντήσεις. Να δημιουργήσετε άρθρα σχετικά με τυχόν απορίες πελατών. Η εμπειρία σας θα βοηθήσει στο περιεχόμενο! Σίγουρα θα ξέρετε τι ρωτάνε περισσότερο..

Σημαντικό επίσης στην αναζήτηση είναι πόσο up-to-date είστε! Για παράδειγμα ξεκινούν οι φορολογικές δηλώσεις! Ο κόσμος θα ψάχνει πληροφορίες πυρετωδώς! Γράψτε ένα σχετικό άρθρο! Δημιουργήστε περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.

5. TESTIMONIALS (ΚΡΙΤΙΚΕΣ)

Οι πιθανοί πελάτες θέλουν να ακούσουν από άλλους ανθρώπους για εσάς. Εάν οι μαρτυρίες είναι εξαιρετικά συγκεκριμένες, αυτό είναι ακόμη καλύτερο. Όταν ένας πελάτης σας λέει ότι σας ευχαριστεί – αυτή είναι η στιγμή που μπορείτε να ζητήσετε ευγενικά ένα σχόλιο γραπτώς.