Κατασκευή ιστοσελίδων | Κατασκευή eshop

5 Tεχνικές για να προσελκύσετε τους καταναλωτές της γενιάς Ζ

Η γενιά Z, η οποία περιλαμβάνει όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1996 και 2012, αποτελεί σήμερα το 14% του πληθυσμού της Ελλάδας σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Παγκοσμίως, η γενιά Ζ αντιπροσωπεύει  152 δισεκατομμύρια ευρώ σε άμεσες δαπάνες. Εάν εξακολουθείτε να επικεντρώνεστε στους millennials, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να δίνετε προσοχή σε μια νέα γενιά καταναλωτών. Ακολουθούν πέντε τρόποι για να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τους πελάτες της γενιάς Z.

1. Ερευνήστε την κουλτούρα της γενιάς Z

Η γενιά Z είναι ψηφιακοί ιθαγενείς- είχαν πάντα πρόσβαση στα smartphones και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι επίσης μία από τις πιο διαφορετικές γενιές στην ιστορία. Αυτό επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται – και τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Αν θέλετε να πουλήσετε σε αυτή τη μοναδική γενιά, η εταιρεία σας πρέπει να μάθει ποιοι είναι και πώς αλληλεπιδρούν με τα brands του κλάδου σας.

Ακολουθούν οι παρακάτω πηγές για να μάθει η ομάδα σας περισσότερα για τη γενιά Z.

  • Knit: Λάβετε άμεση αξιολόγηση και πληροφορίες για τη γενιά Gen Z
  • NYTimes: Η γενία Z με τα δικά τους λόγια
  • #GenZ: Podcast για τη γενιά Z, τις ιστορίες, τις εμπειρίες και τις προοπτικές τους
  • Pew Research Center: Δημογραφικά στοιχεία, τάσεις και άλλα

2. Προσλάβετε διαχειριστές κοινωνικών μέσων ή εταιρείες social media marketing που απασχολούν Gen Z’ers

Οι καταναλωτές της γενιάς Z είναι έμπειροι αγοραστές και μπορούν να εντοπίσουν την μη αυθεντική διαφήμιση. Το να έχετε εκπροσώπους της Gen Z στην ομάδα μάρκετινγκ σας (ή στις εταιρείες που χρησιμοποιείτε) θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον σωστό τόνο.

Αναζητήστε Gen Z’ers που αντιπροσωπεύουν τα καλύτερα στοιχεία αυτής της γενιάς, προσφέροντας τα προνόμια που τους ενδιαφέρουν, όπως

  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Ευκαιρίες ανάπτυξης
  • Συμμετοχή τους σε έργα που κάνουν τη διαφορά στον κόσμο

3. Προσφέρετε επιλογές πληρωμής Buy Now, Pay Later (BNPL)

Οι πελάτες της γενιάς Z εκτιμούν ένα πράγμα πάνω απ’ όλα: την ευελιξία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η προσφορά επιλογών BNPL, όπως η λύση Pay in 4 της PayPal, είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση της αγοράς Gen Z. Ως νεότεροι εργαζόμενοι, είναι απίθανο να έχουν τους οικονομικούς πόρους για να πραγματοποιούν μεγαλύτερες αγορές. Στην πραγματικότητα, η Gen Z αναμένεται να αποτελεί το 47,4% των χρηστών BNPL μέχρι το 2025:

Το BNPL επιτρέπει στη Gen Z πρόσβαση σε μεγαλύτερη ευελιξία (και σε χαμηλά έως καθόλου επιτόκια.) Δεδομένου ότι μεγάλο μέρος της γενιάς Ζ δουλεύει από μισθό σε μισθό, αυτή η ευελιξία είναι ζωτικής σημασίας.

4. Πάρτε θέση σε κοινωνικά ζητήματα

Η Gen Z είναι πολιτικά ευαισθητοποιημένη και ενεργή και δίνει προτεραιότητα στο να ξοδεύει τα χρήματά της σε μάρκες που ευθυγραμμίζονται με τις απόψεις και τις αξίες της. Αναζητήστε υποθέσεις που εναρμονίζονται φυσικά με το brand σας και πάρτε θέση σε αυτά τα ζητήματα.

Μην εμπλέκετε την επωνυμία σας σε κοινωνικά ζητήματα που δεν κατανοείτε, αλλιώς κινδυνεύετε να απομακρύνετε αυτή τη γενιά. Αντ’ αυτού, γίνετε χορηγοί ή προωθήστε σκοπούς για τους οποίους ενδιαφέρεστε και βρείτε τρόπους για να κάνετε την επωνυμία σας πιο περιβαλλοντικά και κοινωνικά ευαισθητοποιημένη.

5. Λάβετε μέτρα για να καταστήσετε την μάρκα σας αξιόπιστη και αυθεντική

Η εμπιστοσύνη έχει σημασία για τους αγοραστές της γενιάς Z. Είναι λιγότερο πιθανό να ανταποκριθούν σε ευθείες διαφημίσεις (συχνά χρησιμοποιούν ad blockers) και είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε μάρκες που έχουν διαφάνεια.

Δείτε πώς μπορείτε να αυξήσετε τη διαφάνεια της επιχειρησής σας:

  • Δείξτε πώς χρησιμοποιείτε/συλλέγετε δεδομένα για διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που τα αποθηκεύετε και αν τα μοιράζεστε.
  • Δημιουργήστε αυθεντικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ- μην προσπαθείτε να ξεγελάσετε τους πελάτες της Gen Z.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι εύκολα προσβάσιμα στον ιστότοπό σας και στους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης.
  • Εάν χρησιμοποιείτε influencers για το marketing και την προώθηση της εταιρίας σας, επιλέξτε μικρότερους, πιο αξιόπιστους influencers για να συνεργαστείτε.
  • Η εμπιστοσύνη επηρεάζει επίσης τις μεθόδους πληρωμής που είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν οι Gen Z και η PayPal προσφέρει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στην πραγματικότητα, το 53% των καταναλωτών μεταξύ 18 και 39 ετών δηλώνουν ότι εμπιστεύονται την PayPal για την ασφαλή φύλαξη των οικονομικών τους πληροφοριών.

Συμπέρασμα

Η γενιά Z επηρεάζει ήδη ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτικών δαπανών. Τα επόμενα χρόνια, η αγοραστική τους δύναμη θα συνεχίσει να αυξάνεται. Για να απευθυνθούν στην αγορά σε αυτή τη γενιά, τα στελέχη πρέπει να ωθήσουν το εμπορικό τμήμα τους να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται η γενιά Ζ και να τους προσκαλέσει να συμμετάσχουν σε ένα κίνημα, όχι απλώς να προωθήσουν ένα ακόμη προϊόν.

No Comments

Post a Comment